با نابودی حشرات، چه چیزی جای آن‌ها را خواهند گرفت؟ – زومیت

[ad_1]

جمعیت فروپاشی حشرات می‌توان اکوسیستم‌ها را از هم بپاشد. دانشمندان به این موضوع فکر می‌کنند که آیا ربات‌ها می‌توانند این شکاف را انجام دهند. بااین‌حال، اگر با سرعت کافی انجام نشود و امپراتوری‌های کوچک سقوط کند، باعث فروپاشی کل اکوسیستم شود،

بهراحتی می توان پیشبینی کرد که باتوجهبه ماهیت نامتوازن جوامع، چگونه کاهش ذخایر برخی از موادغذایی و کاهش جمعیت حیوانات وحشی، رنج مستمری را بر جوامع آسیب پذیر و فقیر تحمیل خواهد کرد و شاید کمیابترشدن منابع بنیادی، باعث ایجاد درگیری شود.

درحالحاضر، بهمنظور حل مشکلات کاهش جمعیت حشرات به پروژه بستهایم که در مراحل اولیه قرار دارند: ایجاد گردهافشان اصلاح شده ژنتیکی که دربرابر بیماری و موادشیمیایی مقاوم هستند یا ساخت دستگاههایی که گردها را به سمت گیاهان پرتاب می کنند تا به باروری آنها کمک کنند.

دانش دیگر روی تقلید و بازآفرینی ظاهر و حشرات کار می‌کنند. پژوهشگران دانشگاه هاروارد ربات‌های کوچک را اختراع کرده‌اند که می‌توانند شنا‌کردن داشته باشند.

پژوهشگران هلندی با الهام گرفتن از مگس‌های میوه و حرکت سریع بال‌های آن‌ها، رباتی با بال‌هایی از جنس. مایلار ماده‌ای است که در تولید پتوهای فضایی استفاده می‌شود. ربات دل‌فلای (DelFly) دانشگاه فناوری دلفت‌پذیر معلق‌ماندن و چرخیدن دارد و در چند ثانیه به سرعت اس.

متج کاراسکدر مورد قسمت زیادی از میوه، میوه میوه حذف می شود ربات کاراسک جایگزین دقیقی برای مگس یا زنبور می شود. آن‌ها با پهنای بال ۳۳ سانتی‌متر، ۵۵ برابر مگس میوه هستند. همچنین، هنوز مشکل حمل محموله‌های بزرگ بدون ازدست‌دادن قابلیت مانور وجود دارد.

پهپاد برای گرده افشانی گیاهان / drone

شاید راه‌حل این ارتشی از پهپادهای هگزاکوپتر (شش‌پره) بزرگ‌تر باشد. داونانی یک شرکت آمریکایی دراپ‌کو تر شاید هم پاسخ‌وی رباتیک پیشرفت‌های باشد که با استفاده از دوربین‌ها، چرخ‌ها و هوش مصنوعی می‌توانند بدون گیاهان را پیدا کنند و عمل گردافشانی را انجام دهند.

وزارت کشاورزی ایالات متحده بودجه دولت آمریکا یکی از این تلاش‌ها را می‌کند که یکی از آنها را می‌کند. مانوج کارکی از دانشگاه ایالتی واشینگتن، جایگزینی واقعی برای فرآیند گردهافشانی طبیعی خواهد بود و حتی انتظار میرود که به همان اندازه یا حتی بیشتر از گردهافشانهای طبیعی مانند زنبورها کارآمد باشد.

حشره‌شناسان از هر پیشنهادی مبنی بر اینکه حشرات گردافشان را می‌توان به‌نوعی با مقایسه کرد ه بیزا. دیو گولسونِ زیست‌شناس شناسان می‌کند که زنبورها در گرده‌افشانی گل‌ها بسیار ماهر هستند. زیرا ۱۲۰ میلیون سال است که در حال حاضر تقویت‌کننده‌های خود هستند.

اولین روز سال گولسون می‌پرسد: «هزینه جایگزینی آن‌ها با ربات‌ها چقدر خواهد بود؟ تکبر زیادی است که فکر می کنم می توانم آن را بهبود بخشیم. »

وقتی به راه‌حل‌های فناورانه فکر می‌کنیم، شاید بهتر باشد که بیشتر به این موضوع بپردازیم که چرا برای مثال، اگر بخواهیم بهمنظور داشته باشیم که بیشتر را دراختیار حیاتوحش قرار دهیم، در مناطق کوچکتری کشاورزی، مطالعات کشاورزیمودی با محصولاتی که در طول سال در انبارها و کانتینرها هم روی آن قرار دارند، به همراه استفاده می شود از روشنایی LED و هیدروپونیک (آبکشت) به‌جای استفاده از خاک و آفت‌کش‌ها، احتمالاً به‌خوبی با گردآوری‌های رباتیک سازگار خواهد بود.

حشرات به عنوان غذا / insect

جوامع غربی ممکن است با مفهوم غیرشهودی خوردن حشرات به عنوان راه بجات آن‌ها دست‌و‌پنجه نرم‌افزار باشد. زمین های وهیعی که ما آن ها را به بیابان های تنوع زیستی تبدیل کرده ایم یک‌سوم کل زمین‌های زراعی برای تولید غذای دام استفاده می‌شود که خود یک‌چهارم از زیستگاه‌های بمون را داشته باشید.

میلورم (لارو سوسکهای تاریکی) و جیرجیرکها هر دو منابع عالی معلمی هستند که می توانند در فضاهای مختلف تعداد بسیار زیادی تکثیر شوند، کمتر مخربی برای رژیم های غذایی سنتی غربی هستند و به کاهش فشارهای ناشی از فعالیت های کشاورزی که حشرات را نابود می کنند، می کنند. تغییرات اقلیمی و استفاده از مواد شیمیایی و تخریب زمین کمک می‌کنند.

آرنولد ون‌هوئیسحشره‌شناس هلندی است که ۲۰ گونه حشره را خورده است. او می‌گوید: «مشکلات زیست‌محیطی ناشی از خوردن حشرات بسیار کمتر است. آن‌ها همچنین خوش‌مزه‌اند. » رشییگیییییییییییییییییییییییییییبد

کیفیتهای مو تی کک ی راکه‌های جانورانی مانند کرگدن‌های سفید شمالی یا ببر بنگال، به‌سادگی از بین بردن آخرین حشرات.

مقالات مرتبط:

حشرات ویژگی‌های شگفت‌انگیزی دارند. برای مثال زنبورهای می توانند فوتبال بازیکردن را یاد بگیرند و برای مراقبت از افراد جوان کندو خواب خود را رها کنند و تجارب خوب و بد را بهخاطر بسپارند. سوسک ویولن ازنظر ظاهری مانند ویولن است و از کنار کاملاً مستح دیده می‌شود. .روانه مونارک زیباست و ازطریق پاهای خود شهد گل‌ها را می‌چشد. ما همه ی حشرات را از دست نخواهیم داد. اما دیوید واگنرِ حشره‌شناس می‌گوید:

آینده‌ی حیات جهانی بسیار ساده‌شده است. ما حشرات را داشت ; اما گونه های بزرگ را از دست برداشت داد. فرزندان ما دنیای کوچکتری خواهند داشت. این چیزی است که ما به آن ها میدهیم.

آخرین پژوهش‌های علمی نشان می‌دهد که جمعیت زنبورها میزان تولید محصولات را کاهش می‌دهد پرندگان حشره‌خوار نه‌تنها در مزارع فرانسه، بلکه حتی در مناطق دورافتاده جنگل‌های بارانی آمازون در ح واگنر و همکارانش اخیراً انجام دادند که تعداد زیادی از حشرات در سراسر جهان سالانه 1 تا 2 درصد کاهش می یابد و اگر اقدامی انجام شود، مطمئناً این وضعیت وحشتناک می تواند بدتر شود.

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما