بهترین قیمت بلیط اتوبوس ، قطار و هواپیما در تعطیلات نوروز

[ad_1]

فرارو– بلیط هواپیما در نوروز ۱۴۰۱ بدون افزایش خواهد بود. سازمان اعلام کشور اعلام کرد نرخ نوروزی ایران تغییری نسبت به آخرین تعرفه های تصویب شده در آذر 1400 نخواهد داشت، اما تفاوت بزرگ سفرهای پیشرو با پارسال افزایش توان ناوگان حملونقل بین شهری می شود. اگر یادتان باشد عید 1400 بلیطها با 60 درصد ظرفیت پرواز میکردند و قطارها و اتوبوسها فقط مجاز به سوار کردن نصف ظرفیت خود بودند، اما نوروز پیشرو از این خبرها نیست. مثلا برای خرید آنلاین اتوبوس اتوبوس هیچ محدودیتی در در این گزارش چند و نیم، قیمت بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس را در مسیرهای پرتردد بین شهری را بررسم کرد.

سفر به مشهد

به گزارش فرارو ، بلیط هواپیما تهران مشهد حدود یک میلیون تومان هزینه خواهد داشت. روز اول فروردین گرانترین بلیط هواپیما از پایتخت به مقصد مشهد یک میلیون و 180 هزار تومان به فروش می رسد و این رقم برای گزینه های ارزانتر می تواند 940 هزار تومان باشد. رجمهایی که دقیقاً برای تاریخ اول فروردین 1401 است و در سایر روزهای تعطیلات پیشرو نرخ بلیط هواپیما تهران ما مهران به مقصد مششد همان حولوحوش خواهد بود. بلیط قطار تهران مشهد برای قطارهای کوپه‌های چهار نفره و پنج ستاره در فروردین سال آینده ۷۱۰ هزار تومان خرید بلیط قطار تهران مشهد بابت گزینه‌های اتوبوسی که ارزان‌ترین انتخاب‌ها هستند، می‌شوند، نزدیک به او. بین رقم های ۷۱۰ و ۱۲۰ هزار تومانی برای بلیط قطار تهران مشهد وجود دارد. برای اولین بار به مناسبت بلیط اتوبوس‌های VIP مشهد نیز برای اولین روز سال نو ۱۹۰۱۹۰ رومان است

انواع بلیط

هزینه

بلیط

۹۴۰ تا یک میلیون و ۱۸۰ هزار تومان

قطار

۱۲۰ تا ۷۱۰ هزار تومان

اتوبوس

۱۹۰ هزار تومان

سفر به اصفهان

بلیط هواپیما تهران اصفهان در روز اول فروردین سال آینده حدود ۷۵۰ هزار تومان است. برای اولین بار اولین روز از روز حرکت اصفهان طبق اعلام برخی از سایت‌های فعال در فروش بلیط تهران محبوب‌ترین مسیر زمینی در کشور است. اگر تهرانی‌ها در عید با اتوبوس راه اصفهان بخواهند باید 94 هزار تومان بابت اتوبوس‌های VIP کنار بگذا شوند.

انواع بلیط

هزینه

بلیط

۷۵۰ هزار تومان

قطار

۱۳۰ هزار تومان

اتوبوس

۹۴ هزار تومان

هزینه سفر به شیراز

بلیط هواپیما شیراز از مبدا تقریباً یک تا یک و نیم میلیون تومان هزینه خواهد داشت. مسافران نوروزی که مسیر هوایی به سمت شیراز را انتخاب می کنند بابت بلیط بیزینس یک میلیون و 500 هزار تومان و این رقم برای سایر پروازها 950 هزار تومان حدود هزینه درپی دارد. بلیط قطارهای کوپه های چهار نفره به مقصد شیراز از مبدا تهران در تعطیلات نزدیک به نوروز 290 هزار تومان به مسافران می شود و مدت زمان این سفر تقریبا 16 ساعت خواهد بود. همچنین بابت سفر زمینی از پایتخت به شیراز بلیط اتوبوس‌های VIP از پایانه بیهقی

انواع بلیط

هزینه

بلیط

۹۵۰ تومان تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

قطار

۲۹۰ هزار تومان

اتوبوس

۱۹۰ هزار تومان

سفر به تبریز

بلیط هواپیما تهران تبریز در تعطیلات‌رو حدود ۸۸۰ هزار تومان است. برخی از این پروازها با هوایپمایی آتا انجام می‌شوند و مسیر هوایی تهران به سمت تبریر بلیط قطار تهران به سمت تبریز رنج قیمت متفاوتی دارد. اولین برخ بلیط بارز اگر بلیط قطار کوپه های شش نفره را بخرید، آنوقت باید تقریبا 95 هزار تومان دست به جیب شوید و این رقم برای قطارهای کوپه های چهار نفره سه ستاره معادل 130 هزار تومان می شود. هزینه مورد نیاز برای اتوبوس های ۲۵ نفره VIP نیز در عید ۱۳۰ هزار تومان است.

انواع بلیط

هزینه

بلیط

۸۸۰ هزار تومان

قطار

۹۵ تا ۱۸۰ هزار تومان

اتوبوس

۱۳۰ هزار تومان

سفر به اهواز

بلیط هواپیما تهران اهواز در روزهای آینده ۹۳۰ هزار تومان. رقمی که شرکت‌های هوایی در اولین روز نوروز ۱۴۰۱ از مسافران دریافت می‌کنند و سایر روزهای عید م ی‌و. طبق ادعای برخی از سایت های فعال در زمینه گردشگری و سفر، پرتردترین مسیر هوایی کشور تهران اهواز را بررسی می کند که مهم ترین آن موضوع به سفرهای کاری ارتباط دارد. تهرانی‌ها برای رفتن به اهواز دو گزینه سفر ریلی و زمین را هم پیش‌رو دارند. بلیط قطار تهران به سمت اهواز در عید کمتر از 200 هزار تومان خواهد بود. رجا بلیط قطارهای کوپه های چهار نفره را با قیمت های 200، 198 و 180 هزار تومان می فروشد و خرید بلیط اتوبوس هایی که از تهران راهی مرکز استان خوزستان می شوند، تقریباً 195 هزار تومان تمام می شود.

انواع بلیط

هزینه

بلیط

۹۳۰ هزار تومان

قطار

۱۸۰ تا ۲۰۰ هزار تومان

اتوبوس

۱۹۵ هزار تومان

هزینه سفر به کیش

بلیط هواپیما کیش از تهران در عید ۱۴۰۱ حدود یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است. خطوط هوایی زاگرس، کیشایر، تابان و کاسپین این رقم را در اولین روز سال جدید از مسافران نوروزی دریافت می کنند و از روز جمعه پنجم فروردین هزینه این پرواز به یک میلیون و 100 هزار تومان کاهش پیدا می کند. علاوه بر این در مسیر پرواز به کیش از تهران، به‌صورت زمین هم امکان دارد. به این شکه برخی از افراد می‌توانند با قطار یا اتوبوس راه بندرعباس شوند و از آنجا با کشتی به آنجا می‌روند بلیط قطار تهران به بندعباس بین ۱۸۰ تا ۴۰۰ هزار تومان است و این رقم برای سفر با اتوبوس به ۲۵۰ هزار تومان است.

[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما