(تصاویر) مدرن‌ترین ون فولکس واگن

[ad_1]

فرارو- مدتهاست که شایعات زیادی درباره جدیدترین ون تمام برقی فولکس واگن در فضای آنلاین منتشر می شود، اما این خودرو ساز آلمانی سرانجام برخی از مشخصات این خودروی آینده نگر را فاش کرد که می دهد. فولکس واگن آیدی جدید. Buzz Cargo بر روی یک پلترفرم اختصاصی و همراه با امکانات جدید عرضه خواهد شد

به گزارش فرارو ، از سوی دیگر، از سوی دیگر. Buzz Cargo argorarar است این فضا را به طور کامل تغییر دهد. گفته می شود این اولین وسیله نقلیه تجاری فولکس واگن است که بر اساس پلت فرم خودروی الکتریکی MEB ساخته خواهد شد، و می دهد سفارشی آن را به آن کمک می کند تا بتواند رکوردهای قابل توجهی را در کلاس خود ببرد.

البته این رکوردها هنوز به طور رسمی تایید نشده است، اما با یک باتری 77 کیلووات ساعتی و یک پلت فرم الکتریکی اختصاصی، این وسط باید از محدوده برد حرکتی ونهای الکتریکی گروه Stellantis (سیتروئن e-Dispatch, Vauxhall Vivaro-e و غیره) بهتر عمل کند. این ونها با شارژ کامل می تواند حرکتی را در حدود 205 مایل را مدیریت کند، در حالی که هاچ بک VW ID.3 از همین باتری 77 واتی، تا 330 مایل برد حرکتی می کند; بنابراین من حدس زدم که ون تازه وارد فولکس واگن با توجه به پلتفرم خاص خود را حدود 250 مایلی را عرضه می کند که در مقایسه با رقیبان خود بسیار قابل توجه است.

از نظر اندازه، ID. Buzz Cargo در محدوده خودروهای تجاری فولکس واگن، بین Caddy Cargo و T6 Transporter جای می‌گیرد. طول آن ۴۷۱۲لی متر، عرض ۱۹۸۵ میلی متر و ارتفاع آن ۱۹۳۸ میلی متر است و در قسمت بار نیز ۳.۹ متر مکعب فضا وا می باشد. این تقریباً یک متر مکعب بیشتر از Caddy Cargo است، و فولکس‌واگن می‌گوید به اندازه‌های بزرگ است که دو پالت می‌کنید. دسترسی به بار از طریق درب عقب لولایی بالا یا در‌های انباری در درب عقب دارای یک پنجره است و می‌توان دیواره را با پنجره پوشاند. همچنین ممکن است درزیزیزیص شود فولکس‌واگن در آینده قصد دارد تا یک مدل ID جدید با فاصله‌ای از نقش‌آفرینی‌تر دیز پیشنهاد کند که چه بعد.

در جلو ، ID. Buzz Cargo گزینه‌های طرح‌بندی کابین دو یا سه صندلی وجود خواهد داشت. از ویژگی های این کابین می توان به صفحه نمایش دیجیتال 5.4 اینچی برای رانندگی و صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی 10 ای اشاره کرد. این صفحه‌های نمایش و خود کابین، با اتصال آنلاین از طریق تلفن هوشمند نیز در دسترس خواهند بود. Zzay ذخیره‌سازی کابین شامل یک Buzz Box اختیاری با یک کشوی‌سازی ذخیره شده پنج لیتری و یک کابین بالا با یک یخ نگهدار و بطر این محفظه بین صندلی‌های جلو در مدل‌های دو صندلی قفل می‌شود و در صورت لزوم می‌توان آن را جدا کرد.

شناسه Buzz Cargo از یک موتور ۲۰۱ اسب بخاری می‌آید که چرخ‌های عقب را به حرکت در می‌آورد. همچنین گشتاور 310 نیوتن متری از حالت سکون وجود دارد، بنابراین شتاب گیری باید سریع باشد، و از آنجایی که چرخ های جلو آزاد هستند، فولکس واگن قادر است یک چرخش کوچک 11.1 متری را به راحتی انجام دهد. با این حال، طراحی بیرونی یکی از نکات مهم بحث است. شکل صاف این خودرو از نوع 2 فولکسواگن یا نوع کک گفته می شود bulli الهام گرفته شده است، و جلوی صاف و باریکای جلوی باریک، ظاهری شبی به سایر مدل های id دارند. آیرودینامیک ون برای افزایش کارایی با رقم 0.29Cd که توسط فولکس‌واگن اعلام شده، بهبود یافته است.

ون جدید در عرضه کننده یک طرح رنگی دو رنگ سفید به آبی Buzz Cargo با رنگهای زرد، نارنجی و سبز نیز ارائه می شود. شناسه شناسه. Buzz Cargo هنوز به صورت اعلام نشده است، اما این مورد احتمالاً همراه با برخی از ویژگی‌های دیگر مانند حرکتی و اعداد و ارقام کارایی، نزدیک به تاریخ فروش آن در پایان سال جاری رسمی خواهد بود. احتمالاً مشخصات کامل این ون در فصل پاییز ارائه خواهد شد بنابراین بأییا

(تصاویر) مدرن‌ترین ون فولکس واگن!

(تصاویر) مدرن‌ترین ون فولکس واگن!

(تصاویر) مدرن‌ترین ون فولکس واگن!

(تصاویر) مدرن‌ترین ون فولکس واگن!

(تصاویر) مدرن‌ترین ون فولکس واگن!

(تصاویر) مدرن‌ترین ون فولکس واگن!

(تصاویر) مدرن‌ترین ون فولکس واگن!

(تصاویر) مدرن‌ترین ون فولکس واگن!

(تصاویر) مدرن‌ترین ون فولکس واگن!

(تصاویر) مدرن‌ترین ون فولکس واگن!

منبع: autoexpress

ترجمه: مصطفی جرفی فرارو

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما