(تصاویر) کشتی غرق شده «سر ارنست شاکلتون» پس از ۱۰۷ سال پیدا شد

[ad_1]

موسسه میراث دریایی فالکلند اعلام کرد که بقای کشتی سر ارنست شاکلتون سال پس از مرگ وی در سواحل قطب جنوب پیدا شده است.

به گزارش فرارو، اندورنس به معنای پایداری در سال 1915 در جریان ماموریتی سلطنتی، بعد از برخورد با توده های یخ غرق شد و شکلتون و همراهانش با پای پیاده و قایق های کوچک به شکل معجزهآسایی نجات پیدا کردند. استقامت استقامت آخر سال.

کشتی اندورنس در عمق ۳۰۰۸ متری و تقریباً چهار مایلی جنوب موقعیتی که در

دکتر جان شیرز ، رهبر اکسپدیشن ،ت: اکسپدیشن Endurance22 به هدف خود رسیده است. ما با کشف اندورنس تاریخ قطبی را ساختیم و چالش برانگیزترین جستجوی کشتی غرق شده در جهان را با موفقیت به پای.

در مورد یک منطقه بزرگ از یک منطقه بزرگ از یک منطقه بزرگ از یک منطقه بزرگ ما همچنین یک برنامه آموزشی بیسابقه را با پخش زنده از داخل کشتی اجرا می کند که به نسل های جدید از سراسر جهان اجازه می دهد تا با Endurance22 آشنا شوند و از داستان های شگفت انگیز اکتشاف قطبی الهام بگیرند.

اولین روز سال

دن اسنو، تاریخدان و مجری برنامه‌های تلویزیونی، گفت که کشتی در وضعیت حیرت‌انگیزی قرار دارد. برای اولین بار: اولین روز سال بارها و بارها می شود. تخت دریای قطب جنوب هیچ گونه میکروارگانیسم چوب‌خوار ندارد، آب شفافیت آب مقطر را دارد. ما از کشتی با کیفیت فوق العاده بالا فیلم برداری کنیم.

تیر و تخته‌های کشتی با آن که فرسوده شده است، هنوز به هم وصل است و نام کشتی به دیدن روی بدنه آن دیده می‌شود.

سِر ارنست هنری شکلتون کاوشگر جنوبگان اهل ایرلند بود که سه نماینده اکتشافی بریتانیا در سرزمین جنوبی بود. وی یکی از عشق سرشناس و مهم در دوره‌ای بود که به نام دوران قهرمان اکتشاف جنوبگان شناخته می‌شود. برای اولین بار، روز اول شکلتون را به درخواست همسرش در همانجا به خاک سپردند.

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما