[ad_1]
بدیهی است که اگر راهکارهای ساده و کم دردسرتری باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود دردسترس ما قرار گیرد، روش های قدیمی را کنار می گذاریم و خود را با راهکارهای جدید وفق میدهیم. این موضوع برای رزرو هتل نیز صدق میکند. رزرو آفلاین هتل دارای امکانات بسیار زیادی است که مهمترین آنها برای رفتن به وقت مشتریان هستند (آژانسهای مسافرتی و ota ه ota بههمیندلیل، روشی با عنوان رزرو آنلاین هتل دردسترس تعداد زیادی از افراد در سرتاسر جهان رزرو هتل آنلاین را به رزرو آفلاین میدهند. ذکر این نکته ضروری است که رزرو آنلاین درمقابل رزرو آفلاین قرار دارد و دقیقاً عکس مربوط به عمل میشود.
از طرفی روز اول
رزرو سریع و آنلاین هتلها
این روزها، مسافرین راهی سریع و آسان برای رزرو اقامتگاه نور انتخاب میشوند. با رزرو کاملاً آنلاین، مشتریان میتوانند بدون حضور در هتل و از راه دور با سیستم رزرو یا یک چنل منیجر، اقامتگاهها میتوانند اتاقهای خود را مدیریت کرده و میزان رزرو خود را داشته باشند. همچنین آژانسهای گردشگری میتوانند خدمات خود را به صورت کاملاً آنلاین، اتاق رزرو کنند. نقطه مقایسه رزرو سریع و آنلاین هتلها ، رزرو آفلاین است که دارای فرآیندی است که می توانید دریافت کنید. زیرا برای ثبت رزرو باید به صورت حضوری به هتل مراجعه کنند. آژانسهای مسافرتی نیز با تماس تلفنی قیمت و ظرفیت را استعلام کرده و برای انجام خدمات رزرو از طرفی ممکن است میهمانان پس از اقامت در هتل رزرو شده از آن راضی نباشند و امکانات موجود انتظارات
چنل منیجر تیپورت ، یک سیستم رزرو هوشمند است که آژانس های گردشگری و OTA ها، پس از مقایسه هتل ها و انتخاب اتاق ها، تاریخ مورد نظر را تعیین کرده و هزینه را به صورت الکترونیکی، سریعا به حساب هتل واریز می کنند. نین فرآیند سریع در چنل منیجر تیپورت، نتیجه بسیاری از مشتریان، آژانسهای گردشگری و اقامتگاه است.
مقایسه آنلاین و آفلاین اقامتگاه ها در رزرو هتل
از سوی دیگر، از سوی دیگر، در رزرو آنلاین هتل، مشتریان (آژانسهای گردشگری و OTA ها) میتوانند انواع ر پنل خدمات مسافرتی جهت رزرو مشاهده کرده پس از آن قیمت، امکانات رفاهی، دسترسیها و … را بررسی کرده و نزدیکترین گزینه به بودجه نظر اخ در رزرو الاین اقامتگاه، مسافران ناچارند یا به صورت علاوه بر هر هتل دارای اتاقهای متفاوت از نظر امکانات و قیمت است که این موارد را میشناسند از سوی دیگر، از سوی دیگر
ل منیجر تیپورت با نمایش انواع اقامتگاه ها، امکان مشاهده مکان های مختلف هتل، مشاهده امکانات هر اتاق و امکانات کلی هر هتل، مقایسه قیمت هتل ها معرفی کلی و جزئی هتل، مشاهده آدرس و لوکیشن هتل و … را دردسترس مشتریان چن (آژانس های گردشگری و گردشگری) OTA ها) قرار می دهد. همچنین مدیر هتلهایی که از چنل منیجر تیپورت استفاده میکنند
تغییرات قیمت در رزرو آنلاین و رزرو هتل آفلاین
همراه با تغییر فصل، قیمت رزرو اتاق نیز در همه اقامتگاههای کشور تغییر مییابد. بنابراین تتلداران یی سازمان و آژانسهای گردشگری و OTA چگونه از این تغییرات اطلاع پیدا میکنند؟
در رزرو آفلاین هتل، معمولاً با تغییر فصل، باید مجدداً قیمت هتل ها را ارائه دهند و این قیمت را به صورت تلفنی انجام دهند که پروسس های وقتگیر است; اما تغییرات نرخ در رزرو هتل آنلاین بدین صورت است که مدیر هتل به سیستم رزرو یا چنل منیجر وارد شده و در داشبرد مدیریتی خود قادر به تغییر اتاق های تقیر است از ثبت تغییرات نظر، چنل منیجر اطلاعات را به صورت آنی و لحظهای جهت مشاهده و رزرو بهروزرسان
پشتیبانی آنلاین و آفلاین رزرو
در فرآیند پشتیبانی، هتل باید به سؤالات و پیگیریهای میهمانان و آژانسهای دسادر یا نییییییددددددددددتتتتتتت در روش آفلاین ممکن است پشتیبان وجود نداشته باشد. در این صورت مشتریان (میهمانان یا آژانسهای گردشگری) باید منتظر بمانند تا پشتیبان حاضر شوند، اما در پشتیبانی آنلاین پشتیبان، به صورت برخط و از راه دور در 24 ساعت شبانه روز در 7 روز هفته آماده خدمت رسانی هستند. تیم تیپورت پاسخ پیگیری نظارت ها را به صورت خودکار و خودکار انجام داده و برای پاسخ به سوالات آژانس ها و OTA ها تیم پشتیبانی قوی دارد که 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته هفته خدمت می کنند.
[ad_2]