نیمار: این یک بازی ویژه برای من، مسی و راموس است – ورزش سه

[ad_1]

کد خبر: 1814403 |
17 اسفند 1400 ساعت 21:18 |
10,069 بازدید |

3
دیدگاه

بازی در برنابئو همیشه خاص است

نیمار، ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن می‌گوید هدف آن‌ها رسیدن به فینال لیگ قهرمانان و قهرمانی است.

به گزارش “ورزش سه”، فردا شب شاهد حساس‌ترین بازی دور برگشت مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان اروپا مکان‌که پاری‌سن‌ژرمن در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مهمان این در حالی است که قطعاً به آب و آتش خواهد زد تا در خانه به پیروزی رسیده و پاری‌سن‌ژرمن ر.

نیمار ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن در نشست خبری پیش از بازی این تیم برابر رئال مادرید گفت: “من 10 درصد احساس خوبی دارم. بسیار سختی داشتم، اما من 100 درصد از نظر روحی و جسمی آماده هستم تا به تیم کمک کنم، به همتیمی هایم کمک کنم و یک بازی عالی ارائه دهم!

خوبی دارم که به پری‌احساس ژرمن کمک می‌کنم. .ماده بازی روز چهارشنبه هستیم. تیم بسیار قدرتمندی در مقابل ما قرار دارد و بازیکنانی با کیفیت در آن حضور دارند. ما قرار نیست تسلیم یا پنهان شود. ما تمام خود را برای پیروزی در این تلاش برای انجام مسابقه انجام دادیم. ما باید چهارشنبه با هم حمله کنیم و دفاع کنیم. اینها چیزهایی است که اگر با هم بتوانیم به ما کمک کنیم. قهرمان لیگ قهرمانان. اگر با هم بازی کنیم، امکان پیروزی در هر مسابقه را داریم. ما برتری داریم زیرا در بازی رفت 1-0 پیروز شدیم. اما باید فکر کنیم و حتی بهتر از مسابقه در پاریس بازی کنیم! “

نیمار در ادامه گفت: “.. این یک مسابقه ویژه برای من و لیونل مسی است زیرا در بارسا بازی را نیز برای راموس که با ماست و اینجا خانه اش بوده است ما انگیزه فردا داریم؛ میخواهیم خوب بازی کنیم و تاریخ پاریسنژرمن را رقم بزنیم.”

غیبت کاسمیرو و مندی:. “این کار آسانی نمی تواند چرا که بازی های رئال با کیفیت زیادی برای من کاسمیرو بهترین بازیکن در پست خود است اما ما باید بازی کنیم و بازی را ببریم و چرا که باید، آن را به بهترین شکل انجام می دهیم. سانتیاگو برنابئو دارم ؛ زل زدم ، پاس گل دادم. بازی در اینجا همیشه خاص است.”

فینال در فرانسه: «روز اول شب گذشته بود.

[ad_2]

Cassie Wells

حل کننده مشکل به طرز خشمگینانه ای فروتن. ماون فرهنگ پاپ استاد عمومی موسیقی. متعصب وب هیپستر پسند. ارتباط دهنده.

تماس با ما