ارز دیجیتال – برای همه نیست

ارز دیجیتال رزرو برای تبدیل شدن به یک فروشگاه دیجیتال غیرمتمرکز ارزش با عرضه محدود و نرخ تورم صفر قیمت لحظه ای ارز دیجیتال طراحی شده است. نزدیک به 120 کشور چین را به عنوان بزرگترین شریک تجاری خود دارند، و بسیاری از آنها تسویه حساب دلار را زیر سوال می برند زیرا این امر خطر مالی غیرضروری ناشی از تغییرات نامطلوب نرخ ارز را افزایش می دهد. اگر مشتری صورت‌حساب‌های خود را به موقع پرداخت نکند، نرخ تیزر دیگر اعمال نمی‌شود و با نرخ سود جریمه (مثلاً 23.99٪) که به ماسبق می‌شود جایگزین صرافی ارز دیجیتال می‌شود. وام گیرنده مقداری ارز رمزنگاری شده را به عنوان وثیقه قرار می دهد که با بازپرداخت وام، آن را بدون بهره پس می گیرد. این وام ها که بدون وثیقه پشتوانه پردازش می شوند، در عرض چند ثانیه قابل اجرا هستند و در معاملات مورد استفاده قرار می گیرند. با این حال، ارزش سرسام‌آور ارزهای دیجیتال باعث محبوبیت آن‌ها به عنوان ابزار معاملاتی شده است. LocalBitcoins رویکرد متفاوتی نسبت به سایرین در این لیست دارد: به جای معامله با یک بازار بزرگتر، در واقع با تاجران فردی خرید و فروش می کنید. ما معتقدیم این یک رویکرد مناسب است تا زمانی که هر فعالیت تنظیم شده برای محدود کردن پوشش به آن دسته از مشاغل و افرادی که حداقل به صورت لحظه ای بر ارز مجازی مشتری کنترل دارند، تعریف شده باشد.

به عنوان مثال، پاداش بلاک 50 بیت کوین جدید در سال 2009 بود.

سهم ایالات متحده در فدرال رزرو و بانک مرکزی می تواند به راحتی با ایجاد مدیریت و استراتژی های هوشمند برای ارز دیجیتال، ریسک را کنترل کند. در آفریقا، کشورهایی از غنا تا آفریقای جنوبی در حال آزمایش اشکال دیجیتالی ارز قانونی خود هستند تا امکان تراکنش‌های پولی سریع‌تر و ارزان‌تر را بدون از دست دادن کنترل بر سیستم‌های پولی خود فراهم کنند. از ماه مه 2022، السالوادور و جمهوری آفریقای مرکزی تنها کشورهایی بودند که بیت کوین را به عنوان ارز قانونی برای معاملات پولی پذیرفتند. تا می 2022، بیش از 19 میلیون بیت کوین در گردش بود که ارزش کل بازار آن حدود 576 میلیارد دلار بود. به عنوان مثال، پاداش بلاک 50 بیت کوین جدید در سال 2009 بود. در 11 مه 2020، نیمه سوم اتفاق افتاد که پاداش هر کشف بلوک را به 6.25 بیت کوین کاهش داد. این منبع که قبلاً برای دولت چین کار می کرد، در شرایط ناشناس صحبت کرد، تأیید کرد که فناوری پشت این ارز دیجیتال از سال گذشته آماده شده است و این ارز دیجیتال می تواند در 11 نوامبر، شلوغ ترین روز خرید چین، معروف به Singles، راه اندازی شود. روز

فراگیر بودن به این معنی است که می‌توانید شرکت‌هایی را برای ثبت‌نام داشته باشید، اما شرایط ثبت‌نام نیز وجود دارد، درست است؟ به جای وضعیت فعلی که این بانک‌های با ارزش اجتماعی به‌طور نارواً توسط الزامات سرمایه‌ای سخت‌گیرانه‌تر جریمه می‌شوند، از نظر حمایت دولت می‌توان کارهای زیادی انجام داد. با این حال، استخراج ارزهای رمزپایه محبوب به انرژی قابل توجهی نیاز دارد، گاهی اوقات به اندازه انرژی مصرفی کل کشورها. در ژوئن 2019، گروه ویژه اقدام مالی (FATF) توصیه کرد که نقل و انتقالات سیمی ارزهای دیجیتال باید مشمول الزامات قانون سفر خود باشد، که مستلزم رعایت AML است. ارزهای دیجیتال الگوی جدیدی برای پول هستند. در واقع، ارزهای دیجیتال، حتی ارزهای محبوب مانند بیت کوین، به سختی برای معاملات خرده فروشی استفاده می شوند. برخی از این ها کلون یا فورک بیت کوین هستند، در حالی که برخی دیگر ارزهای جدیدی هستند که از ابتدا ساخته شده اند. در حالی که فعلاً طرح‌ها برای دلار دیجیتالی به حاشیه رانده شده‌اند، سایرین نیز چندان عقب‌تر نیستند- یوان دیجیتال چین در حال آماده‌سازی است و اکنون یک یورو دیجیتال توسط بانک مرکزی فرانسه آزمایش می‌شود.

ده ترفند درباره Digital Currency ای کاش قبلاً می‌دانستید

برخی از تحلیلگران گفته اند که این ممنوعیت ها و محدودیت های چین در راستای عرضه کامل یوان دیجیتال این کشور آسیایی در سال 2022 است. علیرغم ادعای دولت چین مبنی بر اینکه یوان دیجیتال را برای جایگزینی مقداری پول نقد در گردش در کشوری که WeChat و Alipay مسئول چهار پرداخت از پنج پرداخت دیجیتالی هستند، راه اندازی کرده است، قابل قبول است. علی‌رغم ماهیت سوداگرانه این دارایی، برخی از آنها توانسته‌اند با ریسک سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال در مراحل اولیه، ثروت قابل توجهی ایجاد کنند.

رمزارزها ارزهای دیجیتال یا مجازی هستند که زیربنای سیستم های رمزنگاری دارند. به عنوان یک فناوری نسبتا جدید، آنها بسیار سوداگرانه هستند و درک ریسک های موجود قبل از سرمایه گذاری مهم است. س: فدرال رزرو چه خطراتی در انتشار ارز دیجیتال می بیند؟ جروم پاول، رئیس فدرال رزرو و همکارانش با احتیاط و روش پیش می روند. چنین انتقال‌های غیرمتمرکز با استفاده از کلیدهای عمومی و کلیدهای خصوصی و اشکال مختلف سیستم‌های تشویقی، مانند اثبات کار یا اثبات سهام، تضمین می‌شوند.

اما ارزهای دیجیتال توسط هیچ نهاد دولتی یا خصوصی پشتیبانی نمی شوند. از آنجایی که آنها از واسطه های شخص ثالث استفاده نمی کنند، انتقال ارز دیجیتال بین دو طرف معامله سریعتر از انتقال پول استاندارد است. سرقت یا از دست دادن توسط یکی از این اشخاص ثالث می تواند منجر به از دست دادن کل سرمایه گذاری فرد شود. ارزهای دیجیتال به دلیل زیان بالای سرمایه گذاران در نتیجه کلاهبرداری ها، هک ها و اشکالات، به عنوان سرمایه گذاری های ناپایدار شهرت پیدا کرده اند. مشتقات و سایر محصولاتی که از ارزهای رمزنگاری شده استفاده می کنند باید به عنوان "ابزار مالی" واجد شرایط شوند. در ژوئن 2021، کمیسیون اروپا مقررات بازارهای دارایی‌های رمزنگاری شده (MiCA) را منتشر کرد که تضمین‌هایی را برای مقررات تعیین می‌کند و قوانینی را برای شرکت‌ها یا فروشندگانی که خدمات مالی را با استفاده از ارزهای دیجیتال ارائه می‌کنند، وضع می‌کند. در آگوست 2021، کوبا قطعنامه 215 را برای شناسایی و تنظیم ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین دنبال کرد. در 20 می 2021، ایالات متحدهبرای هر خرید، بانک از تاجر کارمزد (کارمزد تخفیف) برای این خدمات دریافت می کند و ممکن است تاخیر مشخصی قبل از دریافت مبلغ توافق شده توسط تاجر وجود داشته باشد. کمیسیون اروپا در حال حاضر در حال بررسی تنظیم ارزهای دیجیتال از طریق دستورالعمل مبارزه با پول شویی است و شبکه اجرای جرایم مالی ایالات متحده (FinCEN) قبلاً قوانین مربوط به مبارزه با پولشویی را برای مدیران و مبادلات ارزهای دیجیتال اعمال کرده است.

در گذشته، کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) این موضع را داشت که بیت کوین و اتریوم اوراق بهادار نیستند. با این حال، در سپتامبر 2022، گری گنسلر، رئیس SEC اظهار داشت که معتقد است ارزهای دیجیتال اوراق بهادار هستند. در سپتامبر 2022، گری گنسلر، رئیس SEC، اظهار داشت که معتقد است ارزهای رمزنگاری شده، اوراق بهادار هستند و از کارکنان SEC خواسته است تا برای ثبت رمزارز خود با توسعه دهندگان رمزارز همکاری کنند. از ماه می 2022، بیت کوین بیش از 550 میلیارد دلار در بازارهای کریپتو ارزش داشت. در مورد ارز دیجیتالی که تمام آن را شروع کرده است، اطلاعات بیشتری کسب کنید، تاریخچه پشت آن، نحوه کارکرد آن، نحوه دریافت آن و مواردی که می توان از آن استفاده کرد. با این حال، منتقدان خاطرنشان می‌کنند که ارزش ناپایدار ارزهای دیجیتال (و ارزش‌گذاری‌های چندگانه آنها) آنها را بیشتر به یک دارایی صرفاً سفته‌بازی تبدیل می‌کند تا نوعی پول. کار من در سال 2021 بررسی سیستم های جبران خسارت، ایجاد نقشه ای از قلمرو، و ترسیم جایگزین هایی برای چگونگی تکامل تجربه آنلاین فعلی ما خواهد بود. البته این سناریو ممکن است بسیار شبیه به صرافی‌های بیت‌کوین موجود باشد که باید اقدامات زیادی را برای رعایت مقررات برای جلب رضایت شرکای بانکی خود انجام دهند، زیرا نمی‌توانند خدمات صرافی را با دسترسی به بانکداری سنتی ارائه دهند.

این 10 Manget را به Digital Currency خود اضافه کنید

به عنوان مثال، اگر شما یک بیت کوین دارید، می توانید از کیف پول ارز دیجیتال خود برای ارسال بخش های کوچکتری از آن بیت کوین به عنوان پرداخت برای کالاها یا خدمات استفاده کنید. شما می توانید بر اساس پیشرفته ترین سیستم پرداخت سریع، بر اساس حفاظت های قوی ارائه شده توسط مقررات عمومی حفاظت از داده ها و بر اساس فلسفه باز دستورالعمل دوم خدمات پرداخت. خطرات مدیریت: به دلیل فقدان مقررات منسجم، حفاظت های کمی در برابر شیوه های مدیریت فریبنده یا غیراخلاقی وجود دارد. خطرات طرف مقابل: بسیاری از سرمایه گذاران و بازرگانان برای ذخیره ارز دیجیتال خود به صرافی ها یا متولیان دیگر متکی هستند. بسیاری از سرمایه گذاران مبالغ هنگفتی را به تیم های مدیریتی که نتوانسته اند محصولی ارائه دهند، از دست داده اند. یکی از شرکت های تابعه، Grayscale Investments، بزرگترین مدیر دارایی دیجیتال جهان با 50 میلیارد دلار تحت مدیریت است. در ایالات متحده، بزرگترین و پیچیده ترین بازار مالی در جهان، مشتقات ارز دیجیتال مانند معاملات آتی بیت کوین در بورس کالای شیکاگو موجود است. شخصی ناشناس به نام ساتوشی ناکاموتو آن را اختراع کرد و در سال 2008 از طریق کاغذ سفید به دنیا معرفی کرد. امروزه هزاران ارز دیجیتال در بازار وجود دارد.

چقدر خیلی برای Digital Currency شارژ انجام میدهید

حداقل امروزه این دامنه WhoisGuard Protected است، یعنی هویت شخصی که آن را ثبت کرده اطلاعات عمومی نیست. ارزهای دیجیتال معامله شده در بازارهای عمومی از نوسانات قیمتی رنج می برند. بیت کوین در سال 2009 توسط یک توسعه دهنده ناشناس یا گروهی از توسعه دهندگان با نام ساتوشی ناکاموتو به عموم معرفی شد. ارزهای دیجیتال با هدف ایجاد تحول در زیرساخت های مالی معرفی شدند. ارزهای رمزنگاری شده قول می دهند که انتقال وجوه مستقیم بین دو طرف را بدون نیاز به شخص ثالث قابل اعتماد مانند بانک یا شرکت کارت اعتباری آسان تر می کنند. بروس کوونر، مدیر مشهور صندوق تامینی، کار خود را (و بعداً شرکتش کاکستون آسوشیتس) در بازارهای مالی با وام گرفتن از کارت اعتباری خود آغاز کرد. بنابراین، یک ارز فیات به بیت کوین (یا یک ارز دیجیتال دیگر) تبدیل می شود، از مرزها منتقل می شود و متعاقباً به ارز فیات مقصد تبدیل می شود. هر سرمایه‌گذاری می‌تواند ارز دیجیتال را از صرافی‌های رمزنگاری محبوب مانند Coinbase، برنامه‌هایی مانند Cash App یا از طریق کارگزاران خریداری کند.

سه نکته برای استفاده از Digital Currency برای رها کردن رقابت خود در غبار

طرفداران ارزهای دیجیتال همچنین فکر می کنند که می توانند راه دیگری را برای خرید آنلاین مردم فراهم کنند. با این حال، اوضاع به سرعت در اواخر سال 2019 افزایش یافت و این به طور مستقیم به آمادگی فیسبوک برای راه‌اندازی لیبرا مربوط می‌شد، به ویژه به عنوان اعضای شریک انجمن لیبرا و ارزهایی که لیبرا باید توسط آن‌ها حمایت می‌شد، آگاهانه چین را رد کرده بودند. این سومین آزمایش بزرگ ارز دیجیتال در دست توسعه توسط بانک خلق چین است. چین مبادلات ارزهای دیجیتال و استخراج در مرزهای خود را ممنوع کرده است. هر ارز دیجیتال ادعا می کند که عملکرد و مشخصات متفاوتی دارد. ارزش بازارهای ارزهای دیجیتال در دهه گذشته به شدت افزایش یافته است و در مقطعی به حدود 2 تریلیون دلار رسیده است. آیا می توانید ارز دیجیتال تولید کنید؟آنها یک دنباله دیجیتالی به جا می گذارند که آژانس هایی مانند اداره تحقیقات فدرال (FBI) می توانند آن را رمزگشایی کنند. این یافته‌ها در مقاله‌ای با عنوان «یک سیستم پردازش پرداخت با عملکرد بالا طراحی شده برای ارزهای دیجیتال بانک مرکزی» منتشر شده است که توسط MIT و بانک فدرال رزرو بوستون منتشر شده است. این امکان را برای دولت ها یا مقامات فدرال برای ردیابی تراکنش های مالی شهروندان عادی باز می کند.

اینکه IRS دقیقاً چگونه بر درآمدها مالیات می دهد – به عنوان سود سرمایه یا درآمد معمولی – به مدت زمانی که مالیات دهندگان این ارز دیجیتال را نگه داشته اند بستگی دارد. وزارت خزانه داری پیشنهادی را اعلام کرد که مالیات دهندگان را ملزم می کند تا هرگونه تراکنش ارز دیجیتال و بالاتر از 10000 دلار را به IRS گزارش دهند. در مارس 2018، جزایر مارشال اولین کشوری بود که ارز دیجیتال خود را صادر کرد و آن را به عنوان ارز قانونی تایید کرد. واحد پول "حاکمیت" نامیده می شود. در 3 ژانویه 2009، اولین بلاک بیت کوین استخراج شد – بلوک 0. این همچنین به عنوان "بلاک پیدایش" شناخته می شود و حاوی این متن است: "صدر اعظم تایمز 03/ژانویه/2009 در آستانه دومین کمک مالی برای بانک ها"، شاید دلیلی بر این باشد که بلوک در آن تاریخ یا پس از آن استخراج شده است، و شاید هم به عنوان تفسیر سیاسی مرتبط این شماره شامل تمام داده‌های تراکنش و اطلاعات مرتبط با بلوک‌های قبل از آن بلوک است. داده‌های مرتبط بین بلوک‌ها همان چیزی است که منجر به نامیده شدن دفتر کل یک زنجیره بلوکی شده است. همانطور که از نام آن مشخص است، بلاک چین در اصل مجموعه ای از بلوک های متصل یا یک دفتر کل آنلاین است. برخلاف ارز فیات، بیت کوین با استفاده از یک سیستم دفتر کل غیرمتمرکز معروف به بلاک چین ایجاد، توزیع، معامله و ذخیره می شود.

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما