4 راز درباره لوازم یدکی هایما که هنوز از شما مخفی هستند

Spare partsقابلیت‌های تجارت الکترونیک داخلی – به غیر از مدیریت قطعات یدکی، این نرم‌افزار قابلیت‌های تجارت الکترونیک داخلی را نیز در اختیار OEMها قرار می‌دهد تا فروش پس از فروش آن‌ها را افزایش دهند. در واقع، Intellinet همچنین ردیابی سهام، مدیریت سهام، ادغام با SAP، DMS، CAD، ERP و غیره را برای افزایش فروش پس از فروش لوازم یدکی ارائه می دهد. بیایید نگاهی به ویژگی‌های منحصربه‌فرد نرم‌افزار کاتالوگ قطعات خودرو Intellinet بیندازیم و این که چگونه به OEMها کمک می‌کند تا صدها قطعه یدکی را با کلیک مدیریت کنند. سایر ویژگی‌های کلیدی عبارتند از گزینه‌های پشتیبان متعدد، ابزار تعمیر تصادفی، کاتالوگ لوازم جانبی یکپارچه، یک مخزن اطلاعات جامع و متمرکز، جستجوی دقیق بصری و بسیاری موارد دیگر.

لوازم یدکی هایما

Spare class= این در مناطق دورافتاده نیز قابل دسترسی است، بنابراین OEM ها می توانند به طور مکرر نمایندگی های خود را در مناطق دورافتاده نیز به روز کنند. TeraSpin طیف متنوعی از قطعات یدکی ماشین آلات نساجی انحصاری را تولید می‌کند، از جمله درج‌های دوک، غلتک‌های بالا، بازوهای وزنه‌دار و گهواره‌های حلقه‌ای و قاب‌های چرخشی. پایه های هوشمند کوتاه و متوسط ​​TeraSpin برای بهبود همه جانبه در عملکرد سیستم پیش نویس طراحی شده اند. TeraSpin قطعات یدکی ماشین آلات نساجی کارآمد، از جمله بازوهای وزنی بادوام را تولید می کند.

قطعات یدکی هایما تولیدکنندگان پیشرو در هند قطعات یدکی ماشین آلات نساجی، مانند TeraSpin، بخشی از مدیریت موجودی قطعات یدکی ATE همیشه لازم نیست که همه چیز را شامل شود تا مولد خوانده شود. علاوه بر این، مدیریت قطعات یدکی دستی فرآیندی وابسته به شخص است که نیازمند دانش تخصصی، زمان بر و مستعد خطا است. تمام قطعات یدکی ما دارای گارانتی ایسوزو هستند و بازرسی، کیفیت بررسی شده، در همه زمینه ها تست شده و به عنوان قطعه کارخانه تایید شده اند.

این بخشی از صنعت نساجی هند است که از ماشین آلات پیشرفته تولید نساجی و قطعات یدکی به طور گسترده استفاده می کند. تحقیق و توسعه گسترده TeraSpin در طراحی و ساخت هر قطعه یدکی، بالاترین کیفیت را در عملکرد تضمین می کند. بدنه‌های پلیمری تقویت‌شده با الیاف برای پایداری ابعادی طراحی شده‌اند و می‌توانند به راحتی پایه‌های فلزی موجود را به راحتی جایگزین کنند و عملکرد بهتری را ارائه دهند. با مدیریت صحیح قطعات یدکی، می توانید در زمان، هزینه صرفه جویی کنید و عملکرد کلی تجهیزات خود را تسریع کنید.

Haima spare parts علاوه بر این، OEMها همچنین می‌توانند بولتن‌ها یا یادداشت‌های سازنده را به اجزا، شماره قطعه و مدل متصل کنند که دسترسی فوری به اطلاعات مفید را فراهم می‌کند. با نکات بالا، می توانید سیستم موجودی خود را برای برآوردن نیازهای عملیاتی خود کارآمد و پاسخگو کنید. سیستم ترمز ضد قفل (ABS) (همچنین کمک ترمز اضطراری (EBA))، اغلب با توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD)، که از قفل شدن ترمزها و از دست دادن کشش هنگام ترمزگیری جلوگیری می کند. سیستم Intellinet – شرکت راه حل محصولات نرم افزاری پیشرو، نرم افزار کاتالوگ قطعات خودرو را برای OEM ها طراحی کرده است و مدیریت قطعات یدکی را به بازی کودکانه تبدیل کرده است.

[arpw limit=”10″]

کاتالوگ قطعات یدکی خودرو مدیریت قطعات یدکی را به بازی کودکانه تبدیل می کند و ویژگی های پیشرفته مختلف به OEM ها کمک می کند تا به اهداف تجاری دیگر دست یابند. چندین ویژگی و مزیت دیگر توسط نرم افزار کاتالوگ قطعات یدکی Intellinet ارائه شده است که به OEM ها کمک می کند تا هزاران قطعه یدکی را به راحتی در کمترین زمان مدیریت کنند. در این مدت نمی توانید وسیله نقلیه را برانید.

Car parts با این حال، قیمتی که مرسدس بنز در آن فروخته شد، تصور نادرستی را در ذهن مردم ایجاد کرد که قطعات یدکی به همان اندازه گران هستند و در واقع نگهداری از یک خودروی مرسدس گران است. از آنجایی که همه سلیقه های خوب هزینه مشخصی را به همراه دارند، مرسدس همیشه خود را در ارتباط با اشراف، افراد ثروتمند و قدرتمند دیده است. مرسدس تصویری از برند ایجاد کرده است به طوری که فردی که صاحب مرسدس بنز است در جامعه مورد حسادت قرار می گیرد و هش تبدیل به فردی می شود که دارای سلیقه کلاسیک و تمایل به چیزهای خوبی است که زندگی ارائه می دهد.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت لوازم یدکی هایما.

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.